Logga in
Sök
Senaste ämnen
Harry Potter
+2
Sara
Nea
6 posters
Sida 1 av 1
Harry Potter
Något mer Harry Potter freak här? Själv älskar jag Harry Potter. Den serien är verkligen helt perfekt!
Sv: Harry Potter
Älskar dem, trots att jag inte läst någon av böckerna på över något år eller så. De var liksom böckerna som fick mig att läsa på allvar. Till slut i alla fall. Måste definitivt läsa om dem inom en snar framtid.
Samma här. Det var Harry Potter som fick mig intresserad av böcker. Den serien är typ min bibel!
Re: Harry Potter
Jo, jag älskar de där böckerna! Kan inte fatta att jag var så tveksam till att läsa dem förut, de är ju helt underbara!
Felicia- Antal inlägg : 21
Efterbliven som jag är läser jag böckerna för första gången just nu, men ingen kan väl förneka att de är smått otroliga ... och ja, jag älskar dem.
Läste ut Harry Potter and the Prisoner of Azkaban för första gången på engelska igår. Blir lika förvånad över hur otroligt underbart bra den är varje gång jag läser den. Och nu när jag läser den på engelsa blev den typ dubbbelt så bra! Trodde inte det var möjligt
Jag älskar Harry Potter!
Började läsa böckerna när jag var 10 ^^ Har läst hela serien på både svenska och engelska flera gånger.
Började läsa böckerna när jag var 10 ^^ Har läst hela serien på både svenska och engelska flera gånger.
Pia skrev:Jag älskar Harry Potter!
Hej Pia! Jag visste inte att du var medlem här, va kul
Jag kallar mig själv a real Potterhead men, jag skäms nästan lite nu, jag har faktiskt inte läst serien på engelska :S Inte en enda xD Men jag hoppashoppashoppas att jag får ett boxed-set i födelsedagspresent så jag kan läsa om serien på orginalspråk ^^
Gud, jag snubblade in på Pottermore idag och så hade jakten på The Magical Quill nyss öppnats och så ... aaah, nu har jag ett användarnamn och allt sådant där på sidan ♥
Någon annan här som lyckades, eller försöker ni igen under de närmsta dagarna?
andrea skrev:Gud, jag snubblade in på Pottermore idag och så hade jakten på The Magical Quill nyss öppnats och så ... aaah, nu har jag ett användarnamn och allt sådant där på sidan
Oj! Glömde bort att det var det där idag :S Aja, får väl gå in på datorn imorrn då, men tidigare Vad roligt för dig Andréa!
Var frågan (för visst var det en fråga?) svår? Och visas den direkt på sidan?
Felicia- Antal inlägg : 21
Felicia skrev:andrea skrev:Gud, jag snubblade in på Pottermore idag och så hade jakten på The Magical Quill nyss öppnats och så ... aaah, nu har jag ett användarnamn och allt sådant där på sidan
Oj! Glömde bort att det var det där idag :S Aja, får väl gå in på datorn imorrn då, men tidigare Vad roligt för dig Andréa!
Var frågan (för visst var det en fråga?) svår? Och visas den direkt på sidan?
Ja, den visas direkt på sidan, och nja, den var väl så där mittemellan (hur många ugglearter som finns på skylten till Eeylops Owl Emporium x 49). Mindes var det nämndes eftersom jag läser om första boken för tillfället, så då var det lätt att hitta
Jag hann inte idag, i natt var det kraschade sidan och i morse när jag gick in var den stängd. Jag hoppas på att det finns nätverk i Spanien (åker dit imorgon) så ska jag försöka komma med där istället
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?
mån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea