Logga in
Sök
Senaste ämnen
Jackson Pearce
4 posters
Sida 1 av 1
Jackson Pearce
Jag är ledsen att säga att jag inte läst någon av Jacksons böcker (har dock sisters red oläst på bokhyllan) men hon är ju en sån fantastisk person!
Jag följer henne på twitter och prenumenerar på henens kanal på youtube. Hon har en sån stark personlighet och får mig att le med varje ny video.
Tittar ni på hennes videor?
Jag följer henne på twitter och prenumenerar på henens kanal på youtube. Hon har en sån stark personlighet och får mig att le med varje ny video.
Tittar ni på hennes videor?
Sv: Jackson Pearce
Hon är författaren till As You Wish, Sisters Red, och Sweetly. De två sistnämnda är moderna återberättelser av folksagorna Rödluvan, och Hans & Greta.Nea skrev:Har aldrig hört talas om henne. Vem är det?
Har läst Sisters Red, och tyckte den var bra. Själv följer jag också hennes blogg och videos, och tycker hon är mer eller mindre awesome.
Sara skrev:Hon är författaren till As You Wish, Sisters Red, och Sweetly. De två sistnämnda är moderna återberättelser av folksagorna Rödluvan, och Hans & Greta.Nea skrev:Har aldrig hört talas om henne. Vem är det?
Har läst Sisters Red, och tyckte den var bra. Själv följer jag också hennes blogg och videos, och tycker hon är mer eller mindre awesome.
visst ee hon ? Helt underbar. Hon har ju sån bra kontakt med sina fans också. Hon svarar ofta på 'replies' på twitter
Hon kan faktiskt vara rätt lärorik ibland med, samtidigt som hon har en så skön humor så man inte kan låta bli att le varenda gång hon yttrar en mening. Typ...
Sara skrev:Hon kan faktiskt vara rätt lärorik ibland med, samtidigt som hon har en så skön humor så man inte kan låta bli att le varenda gång hon yttrar en mening. Typ...
väldigt sant
Haha.. Så sjukt underbar är hon. Det är lätt att bli lite beroende av hennes videos. Det hon berättade om ormarna och det, haha. Och jag håller med om att hon faktiskt är rätt lärorik samtidigt som hon är sjukt awesome.Sara skrev:Haha, Mark Twain-porrtitlar. Jackson cracks me up.
Insåg inte hur mycket jag hade saknat henne förrän jag såg hennes senaste video idag. Visst har hon haft fullt upp med författandet, och det är ju bra, och så har det ju varit helgtid också, men ändå... ^^
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?
mån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea