Logga in
Sök
Senaste ämnen
Vad läser ni just nu?
+9
Yrsha
andrea
Pia
Matild
methebooknerd
Maalin
vitgulstrumpa
Nea
Sara
13 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Vad läser ni just nu?
Jag har Divergent i bokhyllan, väntandes på mig ^^
Men just nu läser jag Perfect Chemistry av Simone Elkeles
Sv: Vad läser ni just nu?
Läser tiotals böcker samtidigt, men de jag prioriterar högst just nu är Tiger's Curse (Colleen Houck), Immortal Beloved (Cate Tiernan), Vixen (Jillian Larkin) och min fjärde omläsning av Anna and the French Kiss (Stephanie Perkins).
"Upptäckte" att jag varit nästan mitt i Harry Potter and the Goblet of Fire sedan två år tillbaka... Efter att ha sett den sista filmen, övervägde jag att läsa om dem snart, och det slutade nu med att jag plockade fram nämnda bok och började läsa lite smått (mest på natten dock, för resten av tiden slösas slaviskt framför teven).
Pia skrev:Jag har Divergent i bokhyllan, väntandes på mig ^^
Åh jag älskar både Divergent och Perfect Chemistry YAY for great books ^^
Läser just nu Levande död i Dallas - Charlaine Harris (#2 True Blood).
Har också en del att-läsa-böcker som väntar efter att jag hälsade på en kompis :)
Har också en del att-läsa-böcker som väntar efter att jag hälsade på en kompis :)
Jag läser Harry Potter and the Goblet of Fire och Solbarnet. Det enda dumma är att när man stafettläser mellan en Harry Potter-bok och en vanlig bok så lyckas Harry Potter-boken liksom ta över.
Läser just nu Walden, men den är så jobbig att läsa att jag började läsa om The Hunger Games. Och, precis som med HP-böckerna, så tar den över. Inte alls lätt att återvända till Walden...
Jag lyssnar också på Ashes, Ashes. Fick ladda ner gratis med audiobooksync.com. Hyfsat intressant so far.
Jag lyssnar också på Ashes, Ashes. Fick ladda ner gratis med audiobooksync.com. Hyfsat intressant so far.
Jag har precis läst ut "Mitt Perfekta liv" (Sara Dessen). Kan säga att det var sträckläsning (lite i smyg för jag skulle egentligen städa, det blev att lägga ifrån sig boken så fort det var någon som gick förbi). Den är så fin! :)
Re: Vad läser ni just nu
Just nu läser jag faktiskt Bränd, 7:e delen i HoN. Det går väldigt segt och det är inte den boken jag helst skulle vilja läsa just nu, så jag försöker att läsa ut den så snabbt som möjligt så att den ska ta slut någon gång Enda anledningen till att jag läser Bränd är att jag har lovat mig själv (på gott och ont) att läsa hela serien. Har liksom tröttnat ganska mkt på HoN, känns inte som om de är lika bra som jag tyckte att de var förut..:/
Efter att jag har läst Bränd ska jag nog läsa Boktjuven, bara för att jag måste läsa bort lite gamla böcker så att jag kan köpa nya
Efter att jag har läst Bränd ska jag nog läsa Boktjuven, bara för att jag måste läsa bort lite gamla böcker så att jag kan köpa nya
Felicia- Antal inlägg : 21
Felicia skrev:Just nu läser jag faktiskt Bränd, 7:e delen i HoN. Det går väldigt segt och det är inte den boken jag helst skulle vilja läsa just nu, så jag försöker att läsa ut den så snabbt som möjligt så att den ska ta slut någon gång Enda anledningen till att jag läser Bränd är att jag har lovat mig själv (på gott och ont) att läsa hela serien. Har liksom tröttnat ganska mkt på HoN, känns inte som om de är lika bra som jag tyckte att de var förut..:/
Jag älskade House of night förut, men.. nu när jag läst många, många underbara böcker så har jag insett att jag inte tycker om dem så mycket.
Har läst upp till Tempted men jag har Burned och Awakened på min hylla. Olästa. Får nog ta tag i dem snart ^^
Läste klart Starcrossed av Josephine Angelini för några dagar sen, höll mig vaken natten igenom, vägrade lägga den ifrån mig, läste klart den inom några timmar från köpet. Nu ser jag den ligga här intill, och det kliar i fingrarna av att vilja sträcka ut handen, grabba tag i den och återigen spendera natten tillsammans, känns så värt det!
Ello- Antal inlägg : 11
Ålder : 30
Jag läste ut "Dead until dark" tidigare idag, och nu läser jag "Vem vill bli miljonär?". Båda var och är bra
Jag läser Across the Universe av Beth Revis tillsammans med Deathly Hallows.
Läser just nu Harry Potter and the Order of the Phoenix, och är snart klar. Hade glömt hur beroendeframkallande böckerna faktiskt var.
Läste igenom The Bro Code medans jag satt på tåget 4h. Fniss.
Näst på tur nu står senaste Fallen boken, Passion.
Näst på tur nu står senaste Fallen boken, Passion.
Sara skrev:Läser just nu Harry Potter and the Order of the Phoenix, och är snart klar. Hade glömt hur beroendeframkallande böckerna faktiskt var.
Ska börja på den nu ikväll, tillsammans med Imorgon när kriget kom. #omläsningar
Tog mig 3h att läsa ut Passion, bästa hittills i Fallen serien!
Nu - Incubus av Carol Goodman
Nu - Incubus av Carol Goodman
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.