Logga in
Sök
Senaste ämnen
Goodreads
+2
Sara
andrea
6 posters
Sida 1 av 1
Goodreads
Hur många här är medlemmar på Goodreads? Vilka funktioner på sidan använder ni er av? Vad heter ni där?
Sv: Goodreads
Jag är medlem sedan nästan ett år tillbaka och ÄLSKAR det ^^ goodreads.com/diaryofabooknerd
Jag använder i stort sätt alla funktioner; diskuterar böcker i grupperna, skapar och röstar på andras listor, tar quizzed och polls, går med i giveaways, ger och tar emot bookreccomendations, uppdaterar min progress i vad jag läser, kommenterar andras profiler, lägger till citat, kommenterar andras progress i vad de läser, skriver recensioner, läser recensioner, håller kontakten med författare.... JAG BARA ÄLSKAR DET <33
Bokvärlden hade inte vart densamma för mig utan goodreads
Jag använder i stort sätt alla funktioner; diskuterar böcker i grupperna, skapar och röstar på andras listor, tar quizzed och polls, går med i giveaways, ger och tar emot bookreccomendations, uppdaterar min progress i vad jag läser, kommenterar andras profiler, lägger till citat, kommenterar andras progress i vad de läser, skriver recensioner, läser recensioner, håller kontakten med författare.... JAG BARA ÄLSKAR DET <33
Bokvärlden hade inte vart densamma för mig utan goodreads
Jag gillar inte riktigt att det inte finns så många svenska böcker där, jag vill kunna säga att jag har läst en bok på det språket jag har läst boken på eftersom det är en ganska stor skillnad på om man har läst en bok på svenska eller engelska. Jag har goodreads men har inte varit så jätteaktiv.
goodreads.com/user/show/5052904-yrsa
Yrsha skrev:Jag gillar inte riktigt att det inte finns så många svenska böcker där, jag vill kunna säga att jag har läst en bok på det språket jag har läst boken på eftersom det är en ganska stor skillnad på om man har läst en bok på svenska eller engelska. Jag har goodreads men har inte varit så jätteaktiv.
Det finns massa Svenska böcker på goodreads ^^ Om det är några speciella som inte finns som du skulle önska fanns på Goodreads så kan du bara säga till så kan jag lägga till dem Jag är 'librarian' på goodreads så jag kan läögga till böcker och ändra info och sånt
Jaaa!methebooknerd skrev:Yrsha skrev:Jag gillar inte riktigt att det inte finns så många svenska böcker där, jag vill kunna säga att jag har läst en bok på det språket jag har läst boken på eftersom det är en ganska stor skillnad på om man har läst en bok på svenska eller engelska. Jag har goodreads men har inte varit så jätteaktiv.
Det finns massa Svenska böcker på goodreads ^^ Om det är några speciella som inte finns som du skulle önska fanns på Goodreads så kan du bara säga till så kan jag lägga till dem Jag är 'librarian' på goodreads så jag kan läögga till böcker och ändra info och sånt
Då får jag kolla lite till ;P
Yrsha skrev:Jaaa!methebooknerd skrev:Yrsha skrev:Jag gillar inte riktigt att det inte finns så många svenska böcker där, jag vill kunna säga att jag har läst en bok på det språket jag har läst boken på eftersom det är en ganska stor skillnad på om man har läst en bok på svenska eller engelska. Jag har goodreads men har inte varit så jätteaktiv.
Då får jag kolla lite till ;P
Yay! Jag skickade precis en 'friend request' till dig ^^
Oj, jag visste inte att det fanns så mycket där. Jag är medlem, men har bara uppdaterat den typ en gång. Men det låter ju rätt kul! Ska kolla in det igen
Re: Goodreads
Jag har en användare på Goodreads, fast jag har gjort den ganska nyss och har inte riktigt hittat alla funktioner. Så nu får jag nog titta lite bättre Min goodread: goodreads.com/user/show/5862859-felicia
Felicia- Antal inlägg : 21
Felicia skrev:Jag har en användare på Goodreads, fast jag har gjort den ganska nyss och har inte riktigt hittat alla funktioner. Så nu får jag nog titta lite bättre Min goodread: goodreads.com/user/show/5862859-felicia
Jag skickade en 'friends request' till dig ^^
methebooknerd skrev:Felicia skrev:Jag har en användare på Goodreads, fast jag har gjort den ganska nyss och har inte riktigt hittat alla funktioner. Så nu får jag nog titta lite bättre Min goodread: goodreads.com/user/show/5862859-felicia
Jag skickade en 'friends request' till dig ^^
... och jag!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara