Logga in
Sök
Senaste ämnen
Youtubers?
3 posters
Sida 1 av 1
Youtubers?
Är alla här lika stora youtube-nördar som jag är? Vilka tittar ni på isånna fall?
Jag prenumenerar på de vanliga; Shane Dawson, Olga Kay, RayWilliamJohnson, KassemG etc. Men också massa awesome nerdfighter-youtubers såsom charlieissocoollike, nerimon, hexachordal, eddplant, italktosnakes, lukeconard, owlssayhoot, tyrranosaouruslex ^^
- Jag har en liiten fangirl-cruch på Tom Milsom från hexachordal. Även om hans videor inte är de bästa och han typ aldrig updaterar sin main channel så bara älskar jag hans musik och jag kan titta på hans blogTV sändningar i timmar
För att inte tala om alla booktubers! ChapterChicks, LexieVamp666, ILoveReading65, beautyisntskindeep, ReadingRhinoPress, Theartsygal, Jessreadsbooks, min book-bestfriend Liddy från theebookmonster och massa mer underbara människor!
Jag prenumenerar på de vanliga; Shane Dawson, Olga Kay, RayWilliamJohnson, KassemG etc. Men också massa awesome nerdfighter-youtubers såsom charlieissocoollike, nerimon, hexachordal, eddplant, italktosnakes, lukeconard, owlssayhoot, tyrranosaouruslex ^^
- Jag har en liiten fangirl-cruch på Tom Milsom från hexachordal. Även om hans videor inte är de bästa och han typ aldrig updaterar sin main channel så bara älskar jag hans musik och jag kan titta på hans blogTV sändningar i timmar
För att inte tala om alla booktubers! ChapterChicks, LexieVamp666, ILoveReading65, beautyisntskindeep, ReadingRhinoPress, Theartsygal, Jessreadsbooks, min book-bestfriend Liddy från theebookmonster och massa mer underbara människor!
Sv: Youtubers?
Jag är inne mycket på Youtube, mn prenumererar inte på så mycket. Charlieissocoollike har jag dock en stor crush på och missar aldrig en video. Men annars är det mest StarkidPotter och de Starkidmedlemmar som har YT och lite olika The Tribe-kanaler. Kände mig lite retard när jag inte kände igen ens hälften av alla de där namnen. x)
Re: Youtubers?
Jaaag är youtube nörd!
Jag följer ju dig tillochmed, methebooknerd. ^^ Men jag ser mest på SHAYTARDS, shaycarl, KassemG, PhillyD, alla möjliga book-tubers, shane dawson, kaleb nation, jessicalestrange, alex day, brittany L Taylor, iJustine osv. Listan fortsätter i evigheter X)
Youtube är bäst ^^
Jag följer ju dig tillochmed, methebooknerd. ^^ Men jag ser mest på SHAYTARDS, shaycarl, KassemG, PhillyD, alla möjliga book-tubers, shane dawson, kaleb nation, jessicalestrange, alex day, brittany L Taylor, iJustine osv. Listan fortsätter i evigheter X)
Youtube är bäst ^^
Sv: Youtubers?
Pia skrev:Jaaag är youtube nörd!
Youtube är bäst ^^
Eller hur?! Jag bara älskar youtube ^^ Jag älskar Shaytards! BrittaniLouiseTaylor is awesome and so is iJustine we have the same taste xD
Jag följer också WinterSpringPro då jag älskar deras videor och har en liten crush på Joey (fast jag misstänker att han kanske är gay :S) Jag bara älskar den här videon: https://www.youtube.com/watch?v=5ovchtYzq4U
Massa underbara människor är med i den; Luke Conard, Ingrid från missglamorazzi, meekakitty, joey och massa fler ^^
*sings*Partyin' hard on a slytherin night *sings*
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?