Logga in
Sök
Senaste ämnen
NeverShoutNever
4 posters
Sida 1 av 1
NeverShoutNever
Är det någon mer än jag som bara AVGUDAR nevershoutnever? Ahh, Chris Drew ee så jävla bra på alla sätt ^^
Jag längtar verkligen tills den nya skivan "Time travel" komemr ut
Sv: NeverShoutNever
methebooknerd skrev:Är det någon mer än jag som bara AVGUDAR nevershoutnever? Ahh, Chris Drew ee så jävla bra på alla sätt ^^
Jag har hört någon låt när min kompis spelat dem, men fastnade inte riktigt. Men hon är verkligen galen i sån musik, typ All Time Low, You Me At Six etc.
Nea skrev:methebooknerd skrev:Är det någon mer än jag som bara AVGUDAR nevershoutnever? Ahh, Chris Drew ee så jävla bra på alla sätt ^^
Jag har hört någon låt när min kompis spelat dem, men fastnade inte riktigt. Men hon är verkligen galen i sån musik, typ All Time Low, You Me At Six etc.
Säg till din kompis att hon har bra smak ;P
methebooknerd skrev:Nea skrev:methebooknerd skrev:Är det någon mer än jag som bara AVGUDAR nevershoutnever? Ahh, Chris Drew ee så jävla bra på alla sätt ^^
Säg till din kompis att hon har bra smak ;P
Hehe, uppfattat x)
Älskar honom jag med (haha, minns att vi talade om det redan någon gång) ♥ Så förbannat snygg är han också ...
andrea skrev:Älskar honom jag med (haha, minns att vi talade om det redan någon gång) ♥ Så förbannat snygg är han också ...
Det kommer jag också ihåg ^^ Aa, han är helt underbar, jag har typ en miljard bilder på han på både dator och telefon xD Jag älskar hans "live free" tatueringar på fingrarna.
Jag och min kompis tog en tuschpenna och målade alla hans tatueringar på våra egna kroppar en gång xD (förutom den han har på insidan av läppen :S)
Hans musik är helt underbar, likså han själv, riktigt smarrigt godis både för öron och ögon.
Ello- Antal inlägg : 11
Ålder : 30
Ello skrev:Hans musik är helt underbar, likså han själv, riktigt smarrigt godis både för öron och ögon.
Luuuurv Åhh, jag kan inte vänta tilsl "Time Travel" kommer ut! *öppnar Spotify*
Kan ju då flasha med att "time travel" låten (Om det nu är låtens titel eller bara tillfällig reklam, idk)
är min ringsignal sedan lååång tid tillbaka nu känns det som. Glömmer nästan svara ibland för att jag låser mig med att bara lyssna.
är min ringsignal sedan lååång tid tillbaka nu känns det som. Glömmer nästan svara ibland för att jag låser mig med att bara lyssna.
Ello- Antal inlägg : 11
Ålder : 30
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara