Logga in
Sök
Senaste ämnen
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
+2
Sara
Zeinab
6 posters
Sida 1 av 1
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Jag är beredd att GÅ till Kilomètre Zéro för Etienne! Perkins är helt otrolig!
Zeinab- Antal inlägg : 2
Ålder : 29
Sv: Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Vill ha denna boken så jättemycket!
Nästa gång jag beställer böcker skall jag köpa riktiga sommarböcker! T.ex Sarah Dessen o Nicholas Sparks, och ofc, Stephanie Perkins
Nästa gång jag beställer böcker skall jag köpa riktiga sommarböcker! T.ex Sarah Dessen o Nicholas Sparks, och ofc, Stephanie Perkins
Du kommer inte ångra köpet av Anna. Det kan jag garantera.methebooknerd skrev:Vill ha denna boken så jättemycket!
Man har hört så mycket om denna bok att jag är rädd att bli besviken ^^ Men vill ändå läsa den galet mycket! Har börjat läsa franska nu, haha, så har ännu mer lust att läsa Anna and the French Kiss. Men den passar väl bra att läsa på sommaren, antar jag?
Maalin skrev:Man har hört så mycket om denna bok att jag är rädd att bli besviken ^^ Men vill ändå läsa den galet mycket! Har börjat läsa franska nu, haha, så har ännu mer lust att läsa Anna and the French Kiss. Men den passar väl bra att läsa på sommaren, antar jag?
Aa, jag har hört att det är en riktig sommarbok Har faktiskt beställt den och den är påväg hem till mig från amazon just nu yay!
Trevligt. Prioritera den högt ^^methebooknerd skrev:Maalin skrev:Man har hört så mycket om denna bok att jag är rädd att bli besviken ^^ Men vill ändå läsa den galet mycket! Har börjat läsa franska nu, haha, så har ännu mer lust att läsa Anna and the French Kiss. Men den passar väl bra att läsa på sommaren, antar jag?
Aa, jag har hört att det är en riktig sommarbok Har faktiskt beställt den och den är påväg hem till mig från amazon just nu yay!
Har hört så mycket gott om den så jag tänkte köpa den när jag var i England, men de hade den inte. Hoppas att få läsa den när den kommer i paperback
Har officiellt läst boken tre gånger nu, och även bläddrat igenom den så där förstrött ungefär två gånger utöver detta.
Läser boken för fjärde gången just nu och åh, jag lyckas alltid glömma hur mycket jag älskar den mellan mina omläsningar. Så sjukt fin, kommer på mig själv med att sitta med ett leende på läpparna så gott som hela tiden.
Jag läser den faktiskt just nu. Helt underbar! Jag började på den imorse och jag har redan gråtit av skratt flera gånger ^^ Etiènne St. Clair = ♥♥
Nea skrev:Jag blir så suktad! Måste ha den! 8D
Åh, jag läste precis ut den. Oh my Jace. DEFINITIVT en ny favorit. Kanske till och med min favorit bok förutom HP ♥
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?
mån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea