Logga in
Sök
Senaste ämnen
Sarah Dessen
+3
Nea
Sara
methebooknerd
7 posters
Sida 1 av 1
Sarah Dessen
Någon som läst något av henne?
Jag funderar på att köpa ett par av hennes böcker att ha till sommaren eftersom att alla säger att de är riktiga sommarböcker
Jag funderar på att köpa ett par av hennes böcker att ha till sommaren eftersom att alla säger att de är riktiga sommarböcker
Sv: Sarah Dessen
Ärligt talat har jag aldrig läst något av henne, men det verkar som nästan alla har det.
Sara skrev:Ärligt talat har jag aldrig läst något av henne, men det verkar som nästan alla har det.
Eller hur?! Man känner sig nästan lite utanför
Har inte läst något av henne, men alla säger att de är helt fantastiska så ska nog göra som du och testa i sommar.
Jag har läst två, The Truth About Forever och This Lullaby. The Truth About Forever är en av de finaste, underbaraste, bästaste (?) böcker jag någonsin läst. Nu har jag ju bara läst den och en till, men tycker ändå att ni borde läsa den om ni ska läsa en av hennes böcker Så sjukt bra är den. This Lullaby är också bra, men jag gillade inte huvudkaraktären så mycket i början och mitten av boken..
Maalin skrev:Jag har läst två, The Truth About Forever och This Lullaby. The Truth About Forever är en av de finaste, underbaraste, bästaste (?) böcker jag någonsin läst. Nu har jag ju bara läst den och en till, men tycker ändå att ni borde läsa den om ni ska läsa en av hennes böcker Så sjukt bra är den. This Lullaby är också bra, men jag gillade inte huvudkaraktären så mycket i början och mitten av boken..
Jag har en kompis som bara ÄLSKAR the truth about forever och haar läst den typ 10 ggr Herreguvd, måste köpa lite SDböcker snart
Det förstår jag! Den är så värd att läsa om. Ska göra det nån gång. Dessens böcker är nog perfekta på sommaren eftersom de utspelar sig på sommaren ^^ Dessutom dyker karaktärer från de tidigare böckerna upp i andra böcker, sånt är så kulmethebooknerd skrev:Maalin skrev:Jag har läst två, The Truth About Forever och This Lullaby. The Truth About Forever är en av de finaste, underbaraste, bästaste (?) böcker jag någonsin läst. Nu har jag ju bara läst den och en till, men tycker ändå att ni borde läsa den om ni ska läsa en av hennes böcker Så sjukt bra är den. This Lullaby är också bra, men jag gillade inte huvudkaraktären så mycket i början och mitten av boken..
Jag har en kompis som bara ÄLSKAR the truth about forever och haar läst den typ 10 ggr Herreguvd, måste köpa lite SDböcker snart
Maalin skrev:Dessutom dyker karaktärer från de tidigare böckerna upp i andra böcker, sånt är så kul
haha! det låter intressant Jag tänker köpa ett boxed-set med "this lullaby", "the truth about forever" & "Just Listen" )
Jag har läst "Mycket mer än så" (Along for the ride) och gillade den mycket! Är sugen på hennes andra bok utgiven på svenska "Mitt perfekta liv" som kom i juni
Har bara läst Along for the Ride och den var väl okej - skulle jag bara ha läst den på sommaren och inte mitt i vintern tror jag dock att jag hade gillat den mycket mer. Men är lite nyfiken på The Truth about Forever och Just Listen!
andrea skrev:Har bara läst Along for the Ride och den var väl okej - skulle jag bara ha läst den på sommaren och inte mitt i vintern tror jag dock att jag hade gillat den mycket mer. Men är lite nyfiken på The Truth about Forever och Just Listen!
Jag har läst Just listen nu och tyckte att den var okej. There was some lack of romance in it though, jag väntade hela tiden på att något skulle hända.... x'D
Har inte läst någon utav Sara Dessens böcker än, men har bara hört bra om dem.
Har precis lånat hem Mitt perfekta liv från biblioteket och funderar på att köpa What Happend to Goodbye
Har precis lånat hem Mitt perfekta liv från biblioteket och funderar på att köpa What Happend to Goodbye
Yrsha skrev:Har inte läst någon utav Sara Dessens böcker än, men har bara hört bra om dem.
Mitt perfekta liv.. är det The truth about forever?
What happened to goodbye är hennes nyaste va? Den verkar helt underbar ^^
Ja, det är det C:methebooknerd skrev:Yrsha skrev:Har inte läst någon utav Sara Dessens böcker än, men har bara hört bra om dem.
Har precis lånat hem Mitt perfekta liv från biblioteket och funderar på att köpa What Happend to Goodbye :)
Mitt perfekta liv.. är det The truth about forever?
What happened to goodbye är hennes nyaste va? Den verkar helt underbar ^^
Jag tror inte att det var så jättelänge sedan hon släppte den tror jag. :)
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?
mån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea