Logga in
Sök
Senaste ämnen
The iron fey - Julie Kagawa
3 posters
Sida 1 av 1
The iron fey - Julie Kagawa
Någon som läst serien?
Jag håller på att läsa den första nu och tycker att den är helt okej. Jag vet att många älskar den och skulle gärna vilja höra era åsikter om karaktärer, handling etc.
Jag vet att många tycker att Meaghan är väldigt irriterande and such men I disagree on that point Tycker att meaghan är en väldigt stark female protagonist
Jag håller på att läsa den första nu och tycker att den är helt okej. Jag vet att många älskar den och skulle gärna vilja höra era åsikter om karaktärer, handling etc.
Jag vet att många tycker att Meaghan är väldigt irriterande and such men I disagree on that point Tycker att meaghan är en väldigt stark female protagonist
Sv: The iron fey - Julie Kagawa
Har än sålänge inte så mycket att tillföra till diskussionen, eftersom jag inte kommit så långt, men återkommer antagligen när jag läst ut första boken.
Har läst första boken i serien och tycker den var väldigt bra! Mest för att Julie Kagawa skriver väldigt bra, och på grund av Ash och Puck xD Jag är inte överförtjust i faeries, håller på och läser Paranormalcy nu och han den där Reth eller vad han heter går mig på nerverna, jävla faeries... Ehm, ja. Men The Iron King är fantastisk. Tycker inte Meghan är så jobbig, ingenting jag reagerade på. Älskar Grim!
Maalin skrev:Har läst första boken i serien och tycker den var väldigt bra! Mest för att Julie Kagawa skriver väldigt bra, och på grund av Ash och Puck xD Jag är inte överförtjust i faeries, håller på och läser Paranormalcy nu och han den där Reth eller vad han heter går mig på nerverna, jävla faeries... Ehm, ja. Men The Iron King är fantastisk. Tycker inte Meghan är så jobbig, ingenting jag reagerade på. Älskar Grim!
Aa, haha love me some Grimalkin
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?