Ljuvlig ungdomslitteratur
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning

Senaste ämnen
» Jackson Pearce
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimetis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara

» Hunger games-filmen
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimetis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara

» Tomorrow when the war began.
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimesön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd

» Hp karaktärer
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimemån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara

» Vad tittar ni på/gillar ni?
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimemån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea

» Bokbloggar
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimelör aug 20, 2011 1:44 am av Anna

» Sista bokstaven
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimemån aug 15, 2011 12:12 pm av Yrsha

» Buffy the Vampire Slayer
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimemån aug 15, 2011 2:24 am av Sara

» Personen under mig
The Infernal Devices - Cassandra Clare I_icon_minitimemån aug 15, 2011 2:06 am av Sara


The Infernal Devices - Cassandra Clare

3 posters

Gå ner

The Infernal Devices - Cassandra Clare Empty The Infernal Devices - Cassandra Clare

Inlägg  sofiaaa_ fre aug 12, 2011 7:16 pm

Någon mer som läst Clockwork Angel? Very Happy Är själv överförtjust i TMI. Därför tipsade min kompis mig för ganska längesedan om en annan bok Cassandra Clare hade skrivit. Jag läste den & såklart slutade det med att jag älskade 1# boken av The Infernal Devices. Kan inte vänta till den 2# boken Clockwork Prince kommer ut! Cassandra Clare är verkligen en sjukt bra författare. Om ni läst TMI & inte Clockwork Angel än, gör det! Razz

btw ni som läst den, team Will eller Jem? Wink Är själv ett stort Will fan!

sofiaaa_

Kvinna Antal inlägg : 4
Medlem sedan : 11-08-06
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

The Infernal Devices - Cassandra Clare Empty Sv: The Infernal Devices - Cassandra Clare

Inlägg  andrea fre aug 12, 2011 10:13 pm

Har läst den (så klart) och älskar den nästan lika mycket som The Mortal Instruments. Dör om jag inte får Clockwork Prince i mina händer snart ... asdasdgagadsga! Börjar bli så där överexalterad att ingen står ut med mig inför den releasen nu.
När vi kommer till det står jag definitivt på Will's sida, avskyr Jem. Favoritkaraktären ibland alla är också given - Magnus Bane ♥
andrea
andrea

Kvinna Antal inlägg : 44
Medlem sedan : 11-07-26
Ålder : 28
Ort : Vasa, Finland

http://andreaiboklandet.blogspot.com/

Till överst på sidan Gå ner

The Infernal Devices - Cassandra Clare Empty Sv: The Infernal Devices - Cassandra Clare

Inlägg  Ello fre aug 12, 2011 10:26 pm

Grymma serier båda två, även om vi inte läst så mycket av TID ännu..
Kan nog inte riktigt svara på vilket team jag tillhör ännu. Känns som jag måste läsa om boken.
Lär göra det på direkten!
Ello
Ello

Kvinna Antal inlägg : 11
Medlem sedan : 11-08-02
Ålder : 29
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

The Infernal Devices - Cassandra Clare Empty Sv: The Infernal Devices - Cassandra Clare

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet