Logga in
Sök
Senaste ämnen
I am number four
3 posters
Sida 1 av 1
I am number four
Jag har tyvärr inte läst boken, men jag såg filmen på premiären tillsamans med en vän som läst boken och hon sa att typ allt i filmen var helt fel.
När jag tittade på filmen så verkade det i mina ögon som att John och Sarah bara varit ihop i typ en vecka innan de var villiga att offra livet för varandra, men Louise (som min vän heter xD) sa att de varit tsm i typ ett halvår i boken, och massa andra småsaker.
Filmen var sådär för mig, hade förväntat mig mer, vad tycker ni?
När jag tittade på filmen så verkade det i mina ögon som att John och Sarah bara varit ihop i typ en vecka innan de var villiga att offra livet för varandra, men Louise (som min vän heter xD) sa att de varit tsm i typ ett halvår i boken, och massa andra småsaker.
Filmen var sådär för mig, hade förväntat mig mer, vad tycker ni?
Sv: I am number four
Bestämde mig för titta på den. Såg väl några minuter av den, sedan såg jag inte mer, av någon anledning.
Sara skrev:Bestämde mig för titta på den. Såg väl några minuter av den, sedan såg jag inte mer, av någon anledning.
nej, den var inget att ropa hej för. Men jag kommer antagligen köpa den på DVD och se den om och om igen pga att min framtida make, Alex Pettyfer, är med
Båda mina kompisar vill se den, men jag vägrar gå på bio just nu sedan de bestämde sig för att inte visa Tomorrow when the war began. Tyvärr bojkotten kommer nog inte hålla längre än tills Harry Potter part 2 kommer ut. Men tills dess sätter jag inte fötterna innanför SFs dörrar.
Nea skrev:Båda mina kompisar vill se den, men jag vägrar gå på bio just nu sedan de bestämde sig för att inte visa Tomorrow when the war began. Tyvärr bojkotten kommer nog inte hålla längre än tills Harry Potter part 2 kommer ut. Men tills dess sätter jag inte fötterna innanför SFs dörrar.
Haha, ja, man kan ju inte inte se DH del 2 på premiären. Jag kommer så gråta ögonen ur mig under hela filmen och sedan en timma efter filmens slut bara för att den är slut
methebooknerd skrev:Haha, ja, man kan ju inte inte se DH del 2 på premiären. Jag kommer så gråta ögonen ur mig under hela filmen och sedan en timma efter filmens slut bara för att den är slut
Haha, samma här. Så kommer jag gå hem och läsa om hela serien för att försökra mig själv om att Hary Potter fortfarande finns kvar.
Nea skrev:methebooknerd skrev:Haha, ja, man kan ju inte inte se DH del 2 på premiären. Jag kommer så gråta ögonen ur mig under hela filmen och sedan en timma efter filmens slut bara för att den är slut
Haha, samma här. Så kommer jag gå hem och läsa om hela serien för att försökra mig själv om att Hary Potter fortfarande finns kvar.
Haha, ja man måste nästan göra sånt ibland.
Det som är med Harry Potter är ju att efter den sista filmen så kommer ju det att vara riktigt slut. För Harry Potter är smart, Harry Potter-hysterin (dvs att posters, t-shirts m.m. säljs i vanliga affärer) varar ju bara runt tiden då en ny film kommer ut.
Till skillnad från vissa andra (*host* twilight *host*) som säljer allt sådant hela tiden och man blir bara så trött så att man kan spy på at tse Robert Pattinsons ansikte vartenda gång man vrider huvudet i en affär
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?
mån sep 05, 2011 9:06 pm av andrea