Logga in
Sök
Senaste ämnen
Vlogbrothers
2 posters
Sida 1 av 1
Vlogbrothers
Några nerdfighters där ute?
Åh vad jag älskar John och Hank, de är så underbart nördiga!
Har ni några favorit videor med dem? Har ni läst några va Johns böcker?
DFTBA
Åh vad jag älskar John och Hank, de är så underbart nördiga!
Har ni några favorit videor med dem? Har ni läst några va Johns böcker?
DFTBA
Sv: Vlogbrothers
Det händer att jag kollar in kanalen då och då, men följer dem inte direkt. Har tänkt läsa något av John länge, men har helt enkelt inte gjort det.
Sara skrev:Det händer att jag kollar in kanalen då och då, men följer dem inte direkt. Har tänkt läsa något av John länge, men har helt enkelt inte gjort det.
har du sett hanks 50 jokes in 4 minutes videor? han har gjort två med 50 skämt, en med 51 skämt och en med 30 Skämten är ju så härligt nördiga
Har nog sett en av dem. Tror jag.methebooknerd skrev:Sara skrev:Det händer att jag kollar in kanalen då och då, men följer dem inte direkt. Har tänkt läsa något av John länge, men har helt enkelt inte gjort det.
har du sett hanks 50 jokes in 4 minutes videor? han har gjort två med 50 skämt, en med 51 skämt och en med 30 Skämten är ju så härligt nördiga
Sara skrev:Har nog sett en av dem. Tror jag.methebooknerd skrev:Sara skrev:Det händer att jag kollar in kanalen då och då, men följer dem inte direkt. Har tänkt läsa något av John länge, men har helt enkelt inte gjort det.
haha, okej
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
tis jan 03, 2012 10:01 pm av Sara
» Hunger games-filmen
tis jan 03, 2012 9:57 pm av Sara
» Tomorrow when the war began.
sön sep 11, 2011 4:32 pm av methebooknerd
» Hp karaktärer
mån sep 05, 2011 9:40 pm av Sara
» Vad tittar ni på/gillar ni?